دستان سیستان
مهدی بزی الری
 
 

ای زینب(س)
تو کوه صبر باشی و من نگاهم به بی صبرانی باشد که ادعای اسوه بودن دارند ؟!
تو فرمانبردار امام خویش باشی و من غافل از امام حاضر و حیّ خود باشم ؟
یاری ام کن!

وفات حضرت زینب(س) تسلیت باد



نظرات شما عزیزان:

هرزه
ساعت16:03---17 خرداد 1392
سلام مرسي ازحضورت

پوران
ساعت21:28---12 خرداد 1392
سلام وب خوبی داری ممنون از نظرت

عباسعلی
ساعت5:15---12 خرداد 1392
با سلام دوست عزیز از وبلاگ زیبایتان دیدن کردم و با افتخار لینک شدید .ممنون می شوم اگر مزا با نام اهل بیت عصمت و طهارت و آدرس www.fa3m.loxblog.com لینک نماید. l,tr fhadn

tabasom
ساعت20:36---11 خرداد 1392
سلام خسته نباشی خوشم همد جالب بود مرسی که بهم سر زدی بازم سر بزن

مریم
ساعت19:38---6 خرداد 1392
سلام شماهم وبلاگ قشنگی دارید ممنون که به وبلاگ من سرزدید باعث افتخارهست که لینکتون کنم

طنين
ساعت19:27---6 خرداد 1392
با سلام
ممنون ازحسن نظرشما
شما لينك شديد.


masome
ساعت18:35---6 خرداد 1392
slm mamnon ke be man sar zadin shoma ba eftekhar link shodin

Masih.Baghban
ساعت17:38---5 خرداد 1392
سلام. خیلی ممنون که به وبلاگ من سر زدی. لطفا بیشتر سر بزن و مطالب من را بخوان و از نظرهای ارزشمندت باخبرم کن. من هم ان شا الله به شما بیشتر سر خواهم زد. آرزوی موفقیت برای شما دارم مهدی جان.

كبوتر مهاجر
ساعت9:19---5 خرداد 1392
سلام بزرگوار
از حضور سبزتون بسيار سپاسگزارم
نظر لطف شماست
وب شما هم بسيار زيبا و پرمحتواست
با افتخار لينك شدين
وفات حضرت زينب كبري (س) بر شما تسليت
التماس دعا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 5 خرداد 1392برچسب:وفات حضرت زینب, :: 7:43 :: توسط : مهدی بزی الری

درباره وبلاگ
به نام ایزد دانا و توانا باسلام و درود فراوان این وبلاگ در نظر دارد سیستان باستانی را با تاریخی سراسر افتخار و حماسه در حد توان حداقل به فرزندان این سرزمین بیشتر معرفی کند تا همان گونه که این سرزمین به فرزندان برومندش مباهات میکند مردمش نیز به سرزمین مادریشان افتخار کنند. باشد که موجبات رضایت ایزد را فراهم کنیم.
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دستان سیستان و آدرس dastansistan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.